tisdag 11 september 2007

ANG LÄGENHETEN I HUVUDSTA..

..som vi kollade på i torsdags och absolut ville ha hur mycket som helst.. Hyresvärden Erik ringde mig idag och berättade att om vi fortfarande var intresserade fick vi hyra lägenheten.
Om vi fortfarande var intresserade?!??!?! JAAA! Jag fick anstränga mig för att inte skrika stackars Erik i örat av glädje, sparade mig till samtalet med Sjögräs..
Jag och, min blivande underbara sambo, Sjögräs hoppade och studsade av glädje i varsin del av Bästrikland och försökte föra ett "vi vann"-snack mitt i skrattanfall och glädjerus.
Som ett barn på julafton, som en lottovinnare, som en fisk på torra land som blir islängd i vattnet, som en chokladälskare som får trycka i sig 5 chokladbollar, som en landslagsspelare som vinner vm-guld.. SÅ lycklig är jag nu, EXAKT så lycklig.
Jag kommer inte att kunna sova i natt.. Kan inte fatta.. VI HAR FÅTT EN LÄGENHET!!!!

Är det inte fantastiskt så säg.

Denna 11/9 fick upplyftande nog lite glädje och lycka som inslag..

Just ja, höll på att glömma i all hysteri! Imorgonbitti far jag till Sundsvall för en annorlunda audition. Jag ska provsjunga för ett dansband.. Det ni!:) NU ska jag repa mina dansbandslåtar lite till, fantisera om mitt nya hem i sthlm och sova sött...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad säger man! Jag är så himla glad för eran skull här på andra sidan Atlanten! Shit vad kul!!

Anonym sa...

HEJA MALIN! :)

Joakim sa...

Men gu så härligt o höra säger ja på min absolut bredaste norrländska! :D
GRATTIS MAAALIN! :D
Massa kramar på "Dansbands Malin"
:D