onsdag 12 september 2007

SUNDSVALL TUR OCH RETUR

Till Sundsvall for jag idag. Sjöng ett par låtar och hängde med Dansbandet Martinez och träffade mina fina vänner.. Sen åkte jag hem igen.
Det var en väldigt trött Malin som träffade gänget för fika på legendariska Waynes i Sundsvall.
Majsan, Marit, Fredrik, Anna-Lill, Mattias och Jermo.. skönt att se er gullisar!

Fick även min och Nadjas tavla från hårmodellgrejen vi gjorde i vintras..
Dessvärre hann Fredricccccchsviiiin lägga ut variant av bilden på SIN blogg försthttp://fredrikhallgren.blogspot.com.. Men där blundar jag och gör grimas, så denna är snäppet bättre;) Majsan var mästerfotograf!


En bild från min och Sjögräs shoppingdag igår.. Sjögräs iklädd mina nyinköpta "Pretty Woman"-stövlar. Man kan aldrig har för många par stövlar, som ordspråket lyder!;)


Imorgonbitti bär det av till Sthlm.. ses där!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu märker man att Fröken Larsson (eller Brorsan som jag hellre kallar henne) har mycket att göra med nya läggan i Huvudsta. Längesedan bloggen uppdaterades, vilket jag tycker ät trist men jag tycker att det är kul att hon fixar i nya hemmet. Kärlek till min Broder.