fredag 21 september 2007

ÄTA BÖR MAN...

Jahapp.. då var vi där igen..!
Som brorsan påpekade i sin kommentar, så har det varit fullt upp. Men bättre sent än aldrig.. Brorsan, nu kommer uppdatering!

Efter snurriga dagar i sthlm med plugg, fikaträffar, middagar, häng, party och målning är jag tillbaka i Gävle. Dags att packa och fara ner till sthlm med flyttlass i morgon. Nu händer det, på riktigt.. Vi flyttar in i vår lägenhet i Huvudsta och ÄNTLIGEN har vi ett hem.


"Jaha, då kör vi. Fullt ös medvetslös, puss min sambo", skrev Sjögräs i sms nyss. Idag finns det ingen hejd.. Allt ska packas och fixas, det är bara att köra. Pappa har dessutom bokat in mig på släktmiddag idag klockan 17, jajamen.. Den här gången är det inte jag som är tidsoptimist.

Och så lite bilder..

Om jag tycker om att äta..? Nja..sådär..!

Brunch m Sjögräs & Storebror och fika med Marit..


Våffla eat våffla och pannqueque är med på ett hörn.



Fredagsmiddag med Fredrich, Fridiz och Marris..


Firar första målardagen i lägenheten med ett glas rött på italiensk restaurang. Självklart matchar jag inredningen med min klädsel..


Första bilderna på vår lägenhet! Stockholmsvit is da thing!
Vi ses i huvudsta..

Inga kommentarer: