lördag 22 september 2007

PACKA, FIXA, TRIXA, GREJA..

Mitt i allt stök och packande for vi på en liten släktmiddag med farmor, faster, farbror, kusiner, kusinbarn igår.. Äta bör man ju..som sagt..

Lite bilder från igår som farmor och faster Agneta kan beskåda, tydligen brukar de vara här och läsa ibland och håller lite koll på mig..:)

Lille Alfons och lilla farmor



Nu är flyttlasset färdigt och det är dags för färd nedlandes (Nadjas bästa påhittade ord).
Dags att flytta in till silverfiskarna.. och jag kan inte vara lyckligare..

1 kommentar:

Marit sa...

Har längtat efter ett nytt inlägg.. och jag tycker att man ska kommentera mera på dessa bloggar, jag är skit dålig på det själv, men nu ska det bli ändring, jag menar hur många minuter tar det att skriva en liten hälsning? Ja, det här blev mitt första efter min förändring(= Härligt att ni från och med i dag bor här!! Stor kram