torsdag 4 oktober 2007

LOST AND FOUND

Vilken otroligt vacker höstdag i Sundsvall! Har repat inför fredagens show och träffat fint folk.
Bjöds på middag hos Majsan och hann med en fika med Anna-Lill och Nina på Waynes.

Och så gick jag vilse också.. Jag gick VILSE i Sundsvall! Tycker att jag har skapligt bra lokalsinne, men chockade mig själv en aning när jag irrade omkring mitt i ingenstans och var tvungen att stanna en hurtig joggare för att fråga efter rätt väg. Men slutet gott allting gott. Jag hittade fram till slut, VILKEN tur.

Om ni inte har gjort det, titta på klippet när Nilo härmar Shrek på Fredriks blogg, sötare får man leta efter!
http://fredrikhallgren.blogspot.com

1 kommentar:

Anonym sa...

jo du Brorsan. Nu vet du hur det är att vara mig. Jag går jämt vilse för jag har Sveriges i särklass sämsta lokalsinne! (du kanske minns mina problem med att ta rätt väg från gymmet i Könjöping..)
Tack för din blogg - jag älskar den för jag saknar dig!! PUSS!