söndag 4 november 2007

HOTELLIGGARE..

Nu sitter jag på mitt hotellrum på Södra berget och utanför fönstret är det vitt så långt ögat kan nå. Så nu är vintern officiellt här, tydligen. Vet inte om jag är redo för vinter ännu, men i Stockholm ligger väl knappast snön kvar så jag behöver nog inte oroa mig..

Jättekul att komma upp en sväng och träffa alla. Hann till och med med en frukost med Marie (min fd svägerska) i fredags, HUR mysigt som helst! Hon är ju så go! Synd bara att Marit och Anna-Lill for upp till Piteå.. ville ju gärna träffa dem mer..

Hoppsan, nu nös jag fem gånger i rad,- personligt rekord! Förkylningen slog till häromdagen, på tåget hem från skolan efter tentan. Härligt. Nog att jag varit lite låg och hängig i helgen men mitt nasala sound hjälpte mig bra när jag skulle bryta på ryska, som städerskan Ludmila i "Hotell Liggaren". Inte ofta man får nytta av en förkylning men, som svenska spel skulle sagt, -plötsligt händer det! Föreställningen gick bra.. Jag satte mina entréer, repliker och scenbyten och jag hade kul! Det var över 600 pers i publiken och stämningen var på topp. Jag har nog aldrig varit så snygg som ikväll med min blå ögonskugga, rosa läppar och blond peruk alá Lilli & Sussie. Oemotståndlig!

Kvällen avslutades med några öl i hotellbaren..


På väg till Sundsvall stannade vi på mammas café.


Några bilder från när Marit, Fredrik och Nilo var på besök. Nilo är ju världens goaste!


Utsikt från mitt fönster...

Inga kommentarer: