onsdag 7 november 2007

TISDAG PÅ ODENPLAN

Okej, Hanna är lite halv men efter många försök fick jag faktiskt till en bild där alla syns. Bra Malin!

Käkade på italiensk restaurang med Marit och Frida. Trevligt och supergod mat och vi fick den kanske mest hysteriska servitören någonsin. Sedär! Jag har aldrig varit med om liknande. Drack vi en klunk ur våra vattenglas kom han springande för att fylla på, drog dåliga skämt om oss(?) och hur han tydligen uppfattade oss, och bara helt enkelt var för på. Han hade helt sonika ingen känsla för feeling. Intressant. Och komiskt. Sen mötte i alla fall Hanna upp och vi tog ett glas vin på Musslan vid Odenplan. Men redan 22.30 började vi dra oss hemåt.. Ordentliga tjejer må jag säga! Jag hängde med Marit för att möta upp hennes mamma (Mammarianne) på Intiman, efter premiären av "Allt För Byn". Vi, som inte ens hade sett föreställningen, hamnade mitt i premiärvimlet och fick glänsa i strålkastarljuset i några sekunder (bakom Nanne när hon blev intervjuad av tv) och skymta en kändis eller två innan vi fick en varsin goodie bag och vandrade ut. En grön t-shirt va det i påsen. Marianne, titta så fin är jag i min! Men hälsa KG att han kan låna den när han vill!;)


Sjögräs är kvar i Pite fortfarande, det är faktiskt tomt här hemma utan dig! Kom hem snart sambo!!

Inga kommentarer: