onsdag 12 december 2007

JULMYS HOS FRIDA!


Min kamera är så kass och tar suddiga bilder (nej, det är inte jag som fotograf som sabbar!) men denna bild är ju SÅ fin och med SÅ otroligt fina tjejer så jag måste lägga upp den ändå! Ni får ha överseende med kvaliteten helt enkelt. Nämnde jag förresten att jag önskar mig en ny och BRA kamera i julklapp..?

När ute är grått och trist, kan man tassa hem till Frida och mysa alá jul! Vi drack en massa olika sorters glögg, åt mat och fika! Jag blev så mätt så jag knappt kunde andas. Mammas Nybokaka gjorde succé också, igen!:) Hon kan hon, min lilla mamma! Trots denna sjuka mättnad, efter alldeles för mycket Nybokaka, fanns såklart energi att busa med Casper,- Gustav och Marias bebis som också var på plats. Kanske har det med åldern att göra, men med en bebis i rummet är det svårt att fokusera på annat! Vilken sötnos, får ont i hjärtat!(Knappt känslig tjej!) Ack, vilken mysig och energigivande kväll!!

Inga kommentarer: