lördag 29 december 2007

SLUTJULAT

Tillbaka i sthlm. Jag har ätit min sista trillingnöt från Paradisasken och frossat färdigt. Nu är julen över för denna gång. Jag känner mig hjärtligt välkommen hem till sthlm, min lägenhet och SATS.

Vilken underbar jul jag har haft! Mysigt att umgås med alla mina familjer: Larsson, Andersson, Sjögren, Bergström, Ahlström, Lindström, Håkansson och Halling. Och vilka fantastiska julklappar jag har fått!! Helt sjukt! TACK TACK TACK TACK alla för fina klappar och julhälsningar!! Jag har tydligen varit VÄLDIGT snäll det här året..;)

Jag, pappa och Linus lämnade Håkanssons hus i Helgum först av alla, för att hinna till Sundsvall och se premiären av Snövit. Det var så himla bra! Vilka duktiga vänner jag har, det var underbart att se. Fick krama om alla en snabbis efteråt, men det brände rejält under ögonlocken (okej.. jag grät lite också..) när jag satte mig i bilen och skulle åka därifrån. Att skiljas är som att dö en smula, vilket man får uppleva om och om igen. Jobbigt. Men samtidigt skönt att känna att man har så fina människor i sitt liv, som man tycker så mycket om, att det gör ont att säga hejdå. Jajamen, då fick vi vara lite sentimentala idag också.. :)

Marit som den undersköna Snövit, jag som den glåmiga i röd skjorta och Linus som den största och bästa lillebrorsan! Jag försökte fota under föreställningens gång, men eftersom min kamera är i kassaste laget (!) fick jag bara suddiga bilder. MEN, min snälla fader gav mig en ny kamera i julklapp. Den gamla ska kasseras. Inga fler suddiga bilder på bloggen alltså.

Miss Hanna Lindström - Brorsan - har kommit hem!! Jetlaggad och härlig. Fantastiskt! Imorgon kommer hon hit till mig för nyårsfirande. Klockers!

Avslutar detta inlägg med en bild på mitt kusinbarn Alfons, söt som socker! Och en bild på pappsen, från vår kex&ost-kväll i torsdags!

Inga kommentarer: