söndag 30 december 2007

UPPLADDNINGEN HAR BÖRJAT..


Gårdagen i Hannas, Marias och Sjögräs sällskap blev ytterst trevligt ! Middag och drinkar hos mig och sen utgång i Stockholmsnatten. Vi trängdes på ett proppfullt Soapbar. Men visst va det väl skoj! Jag bestämde mig redan igår för att inte bli bakis idag. Man kan tänka att den sista shoten 20minuter innan hemgång var liiiite onödig. Och konstigt nog klarade jag mig ändå. Kurerade med mat och 7 liter vatten i natt. Obefintlig baksmälla idag alltså, bra jobbat av mig!:)


Nu är systrarna Lindström på besök hos mig,- MYSIGT! Imorgon ställer jag till med nyårspartaj. Håret är tvättat och rullat. Den "lilla svarta" hänger och väntar på att få bli nyårsstass. Inköpslistan för middag är skriven. Partyhumöret är på topp. Vi är laddade för årets sista kväll!

Såg tre små hundar på stan med Canada Goose-jackor på sig... Why god why?!

1 kommentar:

Nina sa...

Jag är imponerad, Malin. Som vanligt! Puss på dig.