tisdag 1 januari 2008

2008 - KÖRKORTETS ÅR

Min nyårsafton blev klockers på alla sätt och vis. Först hade jag fint sällskap på middag hos mig sen dracks det billig champagne vid tolvslaget och minglades på fest hos en kille vid Karlaplan. Timmen blev sen innan det var dags för sömn. Hela 4 timmar skönhetssömn blev det! Pigg och rask mötte jag alltså årets första dag med ett leende på läpparna.


Jag frågade mina bröder förra veckan:" Kanske 2008 blir det året då jag tar körkort, va tror ni?!" Vänligt men bestämt säger dom i kör: "Nej"
Tack Linus och Magnus, mina kära brorsor, det är bra att ni tror på er syster.

Nyårslöften är inget jag sysslar med egentligen.. Men jag gör ett undantag. År 2008 kommer att bli det året då jag tar körkort! Sådärja, då har vi det svart på vitt. Skrivet i blod. Lovat utan återvändo. Bestämt. Så får det bli. Japp. Shit. Nån annan som lovat sig själv eller någon annan något inför det nya året?

Jag känner att 2008 kommer att bli ett bra år. Blir intressant att se vad som väntar. Men först flyr jag landet och snöslasket för ett slag. Flyger ner till Gran Canaria imorgon bitti för att hälsa på Nadja. 10 dagar blir jag borta. Men sen kommer jag hem och ska börja ta tag i 2008 ordentligt! Nytt år, nya möjligheter och nya utmaningar. Det är ju bara att köra.

Önskar er alla ett fantastiskt 2008. KÄRLEK!!

Inga kommentarer: