onsdag 11 juni 2008

Snusmumrikarna glada igen..

Redan efter ett dygn fick vi besked om att vaskorna skulle atervanda till oss. Eller i alla fall 3 av 4 vaskor. Vi slog vad om vems vaska som var borta. Oddsen for min del sag sadar ut, i och med att jag hade 2 vaskor och de andra bara 1 var, sa risken for att just min var borta stor var ratt stor. Snuset lag dock i pappa och lillebrors vaskor, och det var inte bara dom som hoppades pa att det var en av mina vaskor som fortfarande var borta. Jag forstod att snuset var ett maste for att halla humoret uppe pa samtliga resenarer under denna semester. Mycket riktigt. Nar vaskorna bars fram till oss av en rokande grek var det naturligtvis min ena vaska som var borta. (Tror inte att nan blir forvanad over detta.) Men glad, det var jag anda. Semestern var raddad. Grabbarna fick sitt snus, jag fick min bikini och alla blev glada och nojda. Jag behovde dessutom bara vanta en dag till innan vaskorna blev fulltaliga.
Om vi blev glada?! Jag tror att bilden talar for sig sjalv..

...och ja, jag visar mina trosor. Lika bra det.

2 kommentarer:

anna-lill sa...

Det är den finaste bild jag nånsin sett!

Ströbaek sa...

jag blir ju inte förvånad att du visar dina trosor...