lördag 16 augusti 2008

Rhodos 2008-gänget

Nu har jag lämnat ö-livet bakom mig. Kändes otroligt vemodigt att sätta sig på bussen och åka därifrån, men samtidigt skönt. Ju längre vi åkte med bussen, desto mer kom verkligheten ikapp och Ölandslivet bleknade en aning..

Min sommar har varit underbar. Galen, men helt underbar. Om en vecka börjar allvaret för mig. Då drar hösten och verkligheten igång på riktigt.. Men det är om en vecka det. Först ska jag fly verkligheten ett tag till. Imorgon bitti klockan 7.30 lyfter planet mot Rhodos, en veckas impuls-solsemester väntar. I mitt sällskap har jag 3 helt fantastiska människor, så detta kan bara bli klockers..


Nu ska jag på födelsedagsfest. Sen ska det dansas hela natten lång tills jag hoppar på Arlanda Express 05.05 imorgon.. Och DÄR försvann ytterligare några av mina intjänade vuxenpoäng. Men hur många gånger lever man, nu igen?! Just det. Sova får jag göra i graven. Nu kör vi, in i kaklet!

2 kommentarer:

Marit sa...

Härligt att du är tillbaka!! KRAM

anna-lill sa...

Men kära nån, är det där du befinner dig? På Rhodos? Jahaja, ha det så underbart! Puss & hör av dej när du kommer hem vetja!