fredag 19 september 2008

Golden Hits



För tredje gången på väldigt kort tid besökte jag Golden Hits igår. Jag
drog med mig mitt härliga kontorsgäng från Linqsearch, och kaninen Eriksson serverade oss hela kvällen. Fumlig, som hon är, imponerade hon stort när hon lyckades balansera skålar och tallrikar om vartannat utan att ha sönder eller tappa nånting. Hurra för Marit. DUKTIGT!! I vanlig ordning var hon strålande på scenen. Och i vanlig ordning spritte det i benen på mig. Alltid trevligt att sitta i publiken, men visst blir man väldigt taggad att kliva upp på scenen själv. I morgon får jag stilla mitt showsug på Stora Hotellet i Jönköping. Det blir kul det.

2 kommentarer:

Tralala lilla molntuss sa...

Öhhhhh!! OM jag lyckas ta mig till sthlm på torsdagen...kan man kanske gå på golden då?? Det skulle ju va fantastiskt!! Typ hundra flugor i en smäll. Pussssss

Fröken Larsson sa...

Klart vi ska det!!! Skynda dig hem nu. Jag saknar dig!!!