onsdag 10 september 2008

Nu har hon flyttat in!

Min älskade och obiologiska brorsa har flyttat in hos mig nu. Efter att ha umgåtts 24/7 och bott tillsammans på 7 kvadrat hela sommaren, har vi nu 88 härliga kvadrat att dela på. Hon är min 3:e flat mate på 1 års tid och jag är överlycklig att det är just hon, min fina brorsa, som flyttat in hos mig. Det är precis här jag vill vara nu. Jag vill bo med en fantastisk vän i en lägenhet i Sthlm. Allt är precis som det ska vara, och jag är lycklig. Med detta vill jag säga; Välkommen till Stockholm, underbara Brorsan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Broder! Det är underbart att vara här i våran fina huvudstad och att få bo med dig! Puss! (skylten är för charmig ;) Det ser ut som att Malin Larsson bor där med sin 8 åriga dotter!!)

Fröken Larsson sa...

Hahaha.. Ja, en uppdatering av skylt behövs nog. It on my to-do-list. Fin som snus ska den bli i alla fall. Det ska inte finnas några tvivel på att det är en mogen, fräsch och klok 28-åring jag bor med..

Anonym sa...

Tycker också det är härligt att ha hittat någonstans att bo. Fantastiskt läge, bra frukost, numer egen nyckel och riktigt låg hyra!! Planerar att bli kvar iaf till årsskiftet. Vem tvättar nästa gång?