torsdag 4 september 2008

Kan jag få ett nyp?

Om någon har missat denna lilla detalj, så tar vi det igen..
Jag ska se:

STEVIE "THE ONE AND ONLY" WONDER!!

Jag får ont i magen och vill bara göra hundratals kullerbyttor och skrika rätt ut. Jag är så otroligt lycklig över att jag ska få se denna magiska människa. Live. På riktigt. I verkligheten!

Sååå många timmar har jag lyssnat på Stevies ljuvliga musik där hemma på min kammare, och drömt om att se honom live in concert. Och den 19:e händer det på riktigt!





Han kommer att sitta där vid sitt piano på scenen och jag kommer att sitta ett stenkast därifrån, och se honom på riktigt. Han kommer mest troligt inte att se mig, men HERRE MIN JE va jag kommer att se honom. Och höra honom framför allt. Kanske verkar det som att jag överdriver mina känslor gentemot Mr Wonder. Men nej, det gör jag inte. Jag älskar honom. Jag avgudar Stevie Wonder. Skulle han be mig hoppa från ett hus eller donera en lunga så skulle jag göra det direkt. Det här är en historisk händelse och jag kan inte fatta att det är sant. (Jag kan ju vara lite trög ibland)

HERREGUUUUUD. Somebody pinch me.

4 kommentarer:

Nina sa...

Hahaha, heja heja!! Nån kväll i veckan? Fika alltså... Passar det damen? Puss o kraaam!

Anonym sa...

Vill du fixa ett nyp? Hm, ska höra mig för... har säkert någon i min omkrets som är villig att ställa upp.

Fröken Larsson sa...

Okej, Ströbaek. Hojta när/om du hittar någon. Blir bra det.

Ylva sa...

Jag är ine bara lite avis på dig
JAG ÄR FRUKTANSVÄRT AVUNDSJUK PÅ DIG!!! Vill också se guden!
Ha så kul och hälsa MR. Wonder från mig.