torsdag 4 september 2008

Världshistoriens Bästa Present

I går fick jag äran att fira min kära Hagström på hennes födelsedag. Som jag har väntat på denna dag! För två veckor sen kom jag över en av de bästa födelsedagspresenterna någonsin. I världshistorien, minst! Mer perfekt present går nog inte att hitta. Kanske bör tillägga att presenten även är till mig själv (ego-present). Alltså, i två veckor har jag hållit detta hemligt. Eller ja, nästan. När jag pratade med födelsedagsbarnet för några dagar sen kunde jag inte hålla mig. Det gick bara inte. Jag var tvungen att skrika rakt ut, hoppa upp och ner en stund och sen med andan i halsen tala om att jag hittat den ultimata presenten till henne. Sen har jag väntat.. och längtat.
Och igår var alltså dagen då jag fick överlämna the gift från mig och fabulösa Frida. Vi hann inte mer än sätta oss ner på restaurangen innan jag kastade presenten över henne. Läs på kortet, läs på kortet, LÄS PÅ KORTET, öppna, öppna, ÖPPNAAAAAAAAAHHHHH!

Sen kramades vi länge och väl i hysteriskt lyckorus, och samförstånd över hur extremt bra denna present är. Och nu, ÄNTLIGEN, får jag basunera ut att jag - Malin Katarina Charlotta Larsson - ska se STEVIE WONDER den 19:e september!!!



GAAAAAAAAAAAAAAiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!


Höga av glädje snurrade vi bort till Golden Hits där Hagströms 27-års dag avslutades med sprakande drinkar och där strålande
Eriksson stod på scenen. Nu längtar vi till den 19:e, då världshistoriens bästa present ska upplevas.


1 kommentar:

Anonym sa...

roligt att du kommit igång med bloggandet ;)

Skrev först något som inte riktigt gick att publicera. Vi tar det IRL