torsdag 4 september 2008

Nu. Precis nu.

Nu. Efter snart två veckor av verklighet ála tidiga morgnar och kontorsdagar börjar jag och mitt karuselliv komma i nån slags balans. Har packat upp och flyttat tillbaka in i min lägenhet, svettats som en idiot på SATS och fått stresskänningar i t-banans morgonrusning. Stockholm stad, jag är tillbaka! Dock är jag fortfarande ständigt på väg nånstans och håller högsta tempo, som alltid, men har nog landat lite i alla fall. Jag har förstått att sommaren är över (det går inte att lura mig inte) och siktet är nu inställt på nya trivsamma mål. Så nu kör jag. Herregud, va jag ska köra nu. Hösten 2008 kommer att bli helt fantastisk, finns inga tvivel. Nu.


4 kommentarer:

Ströbaek sa...

Hoppas kunna bidra till att du får en rolig och spännande höst.

Marit sa...

Malin Larsson schalalalala, hon är tillbaka schalalalalala, malin larsson schalalalala hej! Kommer bli en kanon höst!

Fröken Larsson sa...

Ja, nu jäklar är jag tillbaka. Och ser fram emot en rolig och spännande kanonhöst. Jag är laddad.

Anonym sa...

Hej gumman!
Underbart att du är tillbaka på bloggen, så jag har lite koll på vad du sysslar med, fniss! fniss!
Tack för en jättemysig helg! Älskar dig av hela mitt hjärta!
mamma