onsdag 22 oktober 2008

Vad hände sen..?

Efter en all-in-fredag i Lindemans sällskap tågade jag till Gävle på lördagsförmiddagen. Hann fika hos min kära farmor innan jag teamade upp med barndomsvännerna utanför kyrkan. Dop, stod på schemat. Min kära vän Jenny har fått ytterligare en liten gullplutt och därmed ökat försprånget i vuxenpoängstävlingen. Jag glömde min plånbok, leg och mobilladdare hemma i sthlm när jag for norrut. På den vuxenpoängsnivån är jag. Joråsåatte..


Dagens huvudperson, Malte. Hur söt kan man vara? Jo, precis så söt som Malte är.

Maltes storasyster Molly var i sitt esse. Vi hann med lite bus och när jag lämnade stället fick jag en jättestor kram och en puss. Mitt hjärta svämmade över.

En fantastisk bild på mina fina barndomsvänner. Fotogeniska hela bunten.

Inga kommentarer: