lördag 25 september 2010

Hej hallå bloggen!

Det var inte igår.

Men nu, här på tåget på väg till Arlanda, fick jag ett uns av bloggsug. Så jag skriver väl några rader då.

Jag har precis spenderat 2 dygn jobbandes med duktigt folk vid Bokmässan i Göteborg för den finfina barntidningen jag frilansar för. Det har varit fullspäckade dygn med kreativt arbete från morgon till natt. Jag har bland annat byggt en borg av toalettpapper, köpt en hjärna, samt bakat en bajstårta.

Sånt som blir när man frilansar för Sveriges roligaste barntidning.

Dessutom fick jag spendera lite arbetstid med min Daniel och Sara "SassaBrassa" Svensson. Lovely!

Nu flänger jag vidare, via Falun till Piteå. På fredag har vi premiär för en ny rockshow där.

Det händer en hel del ska du veta lilla bloggen, men det får vi ta en annan dag.

Hjärnan och jag vill gärna önska en trevlig lördag!

Hepp!

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Skön bild! Och du...grattis!

Sus sa...

Men vad är det med Piteå? Gör folket ingenting där uppe förutom att springa på shower?