söndag 31 oktober 2010

Vecka 43

Tiden springer förbi i vanlig ordning och ännu en vecka har passerat. En mycket innehållsrik vecka bör tilläggas. Förutom att hinna ner till Småland och deltaga vid Lyckofigurs årliga galej hann jag även en snabbis till Stockholm där jag fick mysa med några av mina älsklingar, gå på jobbmöte samt sova i min egen säng med min kärlek. Dessutom har jag:

Träffat och busat med GrisElton och hans mamma.

Varit blond tillsammans med Nadja. Vilket jag är ett par gånger i veckan i och för sig.

Haft min fina mamma och fina lillebror på besök i Pite. Min pudelrocksperuk behöver ingen säga något om tack. 

Varit Elviscool och poserat med mina girlies.

Promotiongigat för vettskrämda pensionärer i Bodens fabulösa galleria.


Samt rockat järnet med mina grymma kollegor. 

En väldigt bra vecka med andra ord. Imorgon startar min nästnäst sista Pitevecka, sen blir det Stockholm för hela slanten. Time flies and so do I.  

Inga kommentarer: