måndag 1 november 2010

Ikväll börjar det!

Kommer ni ihåg att jag nämnde i våras att Kanal 5 skulle göra en dokumentärserie om mitt Böda Sand? Och att jag skrev att ett filmteam ev skulle följa mig och mina showvänner?  

Redan på plats i somras ändrades dock vinklingen av programmet. Varken jag eller någon av mina kära kollegor eller den fantastiska barn- och familjeunderhållningen vi kör 5 dagar i veckan blev dokumenterad.  

Tydligen var vi inte ett tillräckligt stort "osäkerhetsmoment". Är det för säkert och bra blir det alltså inte bra tv. Tydligen. (Men vi skymtar nog förbi i bakgrunden då och då)

Jag hoppades i somras och hoppas fortfarande att Böda Sand kommer att framställas som det fantastiska ställe det är, och att magin som finns där går rakt igenom tv-rutan. 

Det återstår att se, ikväll börjar serien på Kanal 5 kl 20.00.

1 kommentar:

Sus sa...

Jag tycker det var rätt underhållande att se campinglivet =)
Och värsta Kebabköttet med grill och allt!