torsdag 28 juni 2007

LIFE GOES ON..

Torsdag..

Tiden springer iväg och det känns som att vi har varit här hur länge som helst. Dagarna går oavkortat till att repa. Från morgon till kväll. Det har varit några jobbiga dagar.. Jag har skrattat och gråtit om vart annat..Tänkt mycket på mormor och hur mycket jag saknar henne. Kan inte riktigt förstå att hon är borta. Känner dock ett lugn i att hon inte behöver må dåligt längre, men känns konstigt att det aldrig mer står "morsmors" på displayen när mobilen ringer och att jag inte kan öka på hennes vykort-från-Malin-samling.. Det känns tomt, extremt tomt.
Längtar tills min underbara familj kommer ner om1,5 vecka, ska bli så skönt.

Jag och Hanna har varit sjukt övertrötta ikväll, men Malte lurade med oss till restaurang "Strand Hugget" där Emil spelade..Mycket bra gjort av Malte.. Har inte skrattat så mycket på länge. Jag och Hanna tog en varsin kaffe, kopplade bort allt och öste till Emils toner. Tårarna sprutade av skratt. Panflöjts-imitationen var bäst! Skönt att få skratta ordentligt så att magen krampar.. finns det något bättre?!

GRATTIS JOCKE, jag visste att du skulle komma in på skolan! Vi ses in the land down under!

Min bästa BÄSTA Marit kommer hit om 2 dagar.. jag längtar så mycket så det gör ont!

Den ständiga Fjällbrynt-frågan fortsätter... Uttalar man det mes-smör eller mess-smör...?!
Tror jag har hela Sverige emot mig i den här frågan.. Ja, förutom mina bundsförvanter från Gästrikeskogarna då..

GRATTIS ÅSA-PÅSEN!!

Eftersom jag helt glömde bort din födelsedag Åsa, så skickar jag en hälsning här i stället. Det här med födelsedagar brukar vanligtvis vara min grej, meeeeen...
Grattis på födelsedagen kära du! Du är alltid så underbar och go på alla sätt och vis. En självklar familjemedlem och den bästa för min älskade bror! Jag ser fram emot brölloppet!!
MASSOR AV GRATTISKRAMAR TILL DIG ÅSA!!

Inga kommentarer: