tisdag 3 juli 2007

FÖRSTA ARBETSDAGEN AVKLARAD!



Nu har vi satt igång på riktigt. Första aktiviterna, våffelbingo, minidisco och show. Skönt! Jag och Lone* körde årets första minidisco.. Kan konstatera att konditionen inte är på topp, herregud va jobbigt det va! Men så många söta barn! Sen, hesa som få, ställde vi oss på scenen och drog av några medleyn. Sara hoppade in för Lone, men ikväll har hon rösten tillbaka och ska köra så det ryker. Johan, som körde första showen igår gjorde ett kanonjobb, bra Pågen!

*Kanske är lite otydlig i mina benämningar av folk. Lone är alltså samma person som Hanna Lindström alias "Brorsan".

Av impuls och vana vill jag ringa till morsmors och berätta om hur jag har det och hur det går med allt. Hon har varit borta i en vecka nu och jag tror aldrig jag kommer att vänja mig vid det.

Hittade en bild på mig, mina älskade bröder och fin morsmors från förra vintern när vi stannade till på vägen hem från Sälen. Hon blev så glad att se oss och ställde upp på en bild fast hon inte tycker om att fotograferas.. Hon är ju så söt! Och syskonen Larsson har nog aldrig sett mer lika ut förr!:)

Inga kommentarer: