torsdag 5 juli 2007

TILL MARIT

Detta blogginlägg tillägnas till Marit, men alla andra är ju självklart välkomna att beskåda bilder och läsa så klart!
Här kommer jag att sätta in lite Böda-bilder på "våra" barn som vi träffade förra året och så.. Alltså, håll utkik efter uppdateringar!

Marre, känner du igen dessa två små?! De hälsar så mycket till dig!!
De är här utan pappa Pelle denna gången..


Kommer du ihåg Linn..den lillgamla sjukt söta tjejen som var här förra året?



Bella och Tilde är naturligtvis här också!



Andreas, Alicia, Arvid och hundvalpen Alice har varit här också, hela familjen hälsar så mycket till dig!



Lilla Wilma är tillbaka! Hon kom igår, lika söt som vanligt!


Jag ringde dig idag, men som vanligt så ringer vi varandra vid fel tillfällen och som vanligt lämnade jag en 3-4 minuters monolog på mobilsvaret. X 2 förresten. Jag uppnådde faktiskt maximal samtalstid, som en röst så vackert sa till mig i luren, så jag ringde igen och pratade några minuter till. Som det ska vara!:)

Inga kommentarer: