tisdag 17 juli 2007

NU ÄR JAG TILLBAKA!

HELA GÄNGET SAMLAT!


Dags att återuppta bloggandet nu.. Har fått en del kritik för min ofantligt dåliga uppdatering, men nu är timmen slagen,-som Anna Book skulle ha sagt.

Det har varit en minst sagt hysterisk vecka med familjen på besök. Inte en lugn stund.. Mamma, pappa, Linus, Affe, Sandra, Chrille, Emelie, Emma, Pelle, Carina, Emma och Lina har varit på besök.. Stort gäng som dessutom fick tillökning av familjen Lindström och co. Hur mycket folk som helst och större fanclub under showerna har nog aldrig skådats.

Min familj kom hit med dunder och brak förra söndagen. De slog upp ett stort militärtält som de huserade i en vecka, Cirkus Larsson-Andersson-Bergström! Logistik- Detta ord vars innebörd får mig att slita mitt hår om det sägs i samband med min familj. Herregud. Alla dessa beslut som ska tas.. Var, hur, när och varför?! Matdiskutionerna var, som vanligt, en klass för sig. Men det är väl så det ska vara när hela gänget är samlat!:)

Lina och Emma var på besök också, tokmysigt!

Det vackra sommarvädret kom lagom till familjens hemresedag. Vilken tajming.. Men, det var en mysig vecka ändå..Trots regn och solens frånvaro.
När min familj åkte hem fick jag ansluta till Hannas familj och upptäckte till min glädje att det inte bara är min familj som har problem med logistiken. Skönt!:)

Några bilder från veckan:

















1 kommentar:

Marit sa...

Åh, vad härligt med uppdatering, men uppskattar ju mobilsvarets uppdateringar också, såklart =)!
Åh, så mycket härliga bilder, härligt med cirkus runt familjerna, själv är man ju medlem av dröse-norbergs damp cirkus!!
massor av kramar och kärlek, hälsa alla!