onsdag 18 juli 2007

ORGANISATIONS ONSDAG!



Repa, packa, städa, boka, fixa, fixa, fixa..

Idag är Chifen borta, så Malte ska hoppa in och köra show. Ska bli mycket trevligt att äntra scenen med honom igen.. det var ju 1 år sen sist. Och en enormt trvisam och härlig detalj är att bästa Jalle och hans kompis Johan kommer på besök idag!! Så himla roligt! En tråkig detalj är att jag måste stressa iväg direkt efter showen.. Och måste ta mig Hanna eftersom jag inte har körkort. Va?! Visste ni inte det..?? Nämen.. Va?! Nej, jag har inte körkort..jaaaaa, jättekonstigt jag vet! :) Jag har upptäckt att det dyker upp fler och fler tillfällen i mitt liv då jag svär över att inte ha körkort. Så nu får det vara nog. Till hösten ska det tas!

Jag har Hanna-brorsan bilar till Lindströms och vidare till Kalmar flygplats imorgon. Jag ska med ett flyg klockan 07.30. Jajamensan, morgonstund har guld i mund.
Storebror plockar upp mig vid Arlanda och vi far vidare till Falun för morsmors begravning. Det känns både jobbigt och skönt på ett konstigt sätt.. Det är aldrig roligt med begravningar, men det ska bli skönt att ta itu med sorgen på ett praktiskt sätt och att få krama om alla. Jag och kusin-Christopher ska spela och sjunga.. Vet inte om jag kommer att klara av det, men vill göra det för mormors skull. Jag vet att hon skulle gilla det..

Det blir övernattning i Stockholm och färd tillbaka till Öland på fredag. Men först på fredagmorgon ska jag på en casting.. wish me luck!:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej fy och usch vad sorgligt att gå på sin lilla mormors begravning... Då ska jag tänka på er.