måndag 30 juli 2007

SURPRISE!!!!!!! GOTLAND TUR OCH RETUR







YEEEEESSSSAAAH!!! Vi lurade alla!!! Planterade ut felande info om att vi hade mysdag på Öland och dessvärre inte hade tid att åka och hälsa på folket på Gotland.. Samtidigt satt vi på färjan över från Öland till Gotland! Jag och Hanna hade kontakt med Fredrik under dagen och visste vart Marit och co befann sig. Vi smög längst väggarna i Visby tills vi kom till restaurangen där gänget lunchade.. Med adrenalinet pumpande i kroppen och energin på topp överraskade vi hela bunden! Sååå himla roligt!!! Och det blev ett oförglömligt dygn på Gotland!
Jag och Hanna såg "Trollkarlen från oz", väääldigt intressant att se den utifrån! Jag blev så stolt att se mina duktiga vänner, sååå himla bra!
Vi fortsatte med mys, sushi, drinkar, partybuss, vin och härligt umgänge!
Tack mina godbitar för mysig stund.. Underbart är kort.

Och just for the record: I keep the bike.

Inga kommentarer: