lördag 28 juli 2007

UPPDATERING ÅT FOLKET!




Jag har fått klagomål, med all rätt! Uppdatering är på sin plats och jag får ta och skärpa mig nu. Det anonyme vän som lämnat kommentar om uppdatering har alldeles rätt och från och med nu ska jag ta mig i kragen. Skyller en del (pytteliten del!) på ofantligt dålig uppkoppling.. Därav inga bilder heller! De kommer så småningom dock! Prima!:)

Idag är det lördag. Har precis kört klart Astridshowen, hur kul som helst! Barnensdag är avklarad och imorgon är det ledig söndag!!!

Brorsan jobbar extra som sockervadds-skapare, en riktigt grym sådan!

På onsdag ska vi gå på The Ark, Sahara Hotnights och Bokaspers orkester i Borgholm! Jag är så lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jaaaag vet att jag oftast blir överexalterad över saker och bygger upp förväntningar. Ska kanske vara försiktig med det för att undvika besvikelse.. Eller så inte! DET SKA BLI SÅÅÅÅ SJUKT ROLIGT!!!!:)

Nadja har kommit hem från sjukhuset nu. Men är fortfarande sjukskriven i 2 veckor till, så hon får tillfriskna den lilla tokan. Krya på dig Nadjis!!!!

Nu ska jag leta upp min Brorsa, vi ska se en film och mysa denna lördagkväll.. som de två partypinglor vi är!

Må väl!!!

3 kommentarer:

Tralala lilla molntuss sa...

Heeeejjj! Din toka! Va faan de var mycket att läsa för mig som inte varit inne på din blogg en enda gång. Det går ju inte att gå in på bloggar från de stationära datornerna här...men nu har jag fanimej fått trådlöst! Mitt liv är räddat. Det funkar lite när det vill, men det är alltid något...! Ska fixa bilder sen o egen blogg...men de dröjer nog ett tag. Så kul att se alla bilder och läsa om vad som hänt...! Den där borgholmkvällen skulle man ju vart med på, det hör jag det...! Har mailat dig, massor! Puss o kram o hälsa alla!

Anonym sa...

Hallå tjejen! Hoppas ni har det supermys. Kikar allt in på din blogg ibland som jag fått order på från Hanna ;)

Se till att boka in en ledig vecka i höst så du kan hälsa på oss i Kanabanaidia!

Sköt om dig och ha det super!

Kram Emelie

Tralala lilla molntuss sa...

Okej nu har ja skaffat en blogg! nadjafloodan.blogspot.com. jag kommer att komma igång med den inom en månad i alla fall...puss på re!