tisdag 18 december 2007

MINA NYCKLAR OCH JAG..

Tro det eller ej men just nu sitter jag inne i min lägenhet och skriver! Fan-bloody-tastic!:) Fick nyckeln med posten från Pite och när jag kom hem och hade släpat in mina väskor, vad fann jag liggandes på mitt sovrumsgolv?! Mina nycklar såklart! Där ser man..! Nu är vi i alla fall återförenade - jag och mina nycklar - och kommer aldrig att skiljas åt igen..
Marit ska vara med i Singing Bee som sänds på Tv3 i vår och självklart var fancluben på plats vid inspelningen! Publikuppvärmaren uppmanade oss att ha kul, dansa och sjunga.. Så självklart gjorde vi det! Vi hade hur kul som helst, dansade och sjöng i godan ro.. Tills en av producenterna kom fram till oss.
"Är ni Marits anhöriga.? Två saker: 1, sjung inte så högt. 2, bua inte när det går dåligt för de andra deltagarna. Det kommer bara att påverka Marit och kan resultera i att hon blir diskad"
Oups. Så man fick alltså inte dansa och sjunga FÖR mycket.. Och när det kom till "buandet" (Jag sa "yesyesyes" och gjorde spänna-biceps-vinnar-gester + peacetecken och Frida hoppade upp och tjoade), så var det ju för att vi blev glada för att Marit inte åkte ut! Inte för att trycka ner de andra deltagarna såklart. Men inte visa för mycket känslor inte..Nej nej.. Lagom är ju bäst..!;) Hängivna var vi i alla fall. Och Marits allra största fans, såklart!:) Marit, hon var snyggast av alla och hur duktig som helst. Vi var lätt den bästa publiken (och den jobbigaste om du frågar den där producenten), vi fick tom en egen kamera som enbart filmade oss. Så pass galna var vi. Crazy. Se där, kanske man får lite tv-tid framåt vårkanten! All reklam är bra reklam, som Norberg skulle säga..



Körde sista showen i Småland i helgen. Har varit hur roligt som helst att jobba med Emil, Johan och de andra i PO´s lada. Fantastiska människor!!

Inga kommentarer: