lördag 16 februari 2008

BRORSOR OCH BRÖDER!

Jag har tittat till honom.. Lillebror ligger nerbäddad i sin säng och sussar sött..!
Några andra bröder som förmodligen INTE sover just nu är bröderna Rongedal. (Förebilderna för mitt och Hannas brödraskap). Scenartisterna som inte lämnar någon oberörd. Så fantastiskt underbart att Carola och Andreas snuvades på den förhandstippade vinsten och fick lämna plats för de underbara tvillingarna och skönsjungande Sanna! Hur besviken är Carola just nu, undrar jag..? Säkert lika besviken som Rongedals är lyckliga. Dessa fantastiska killar!! Jag vill vara som dom! Jag vill vara en glasögonburen och skallig tvilling med en liten lodrät mustach över hakan iklädd röd kostym. Tror det skulle klä mig!;) I nästa liv kanske..? DET ser jag fram emot. Tills dess ska jag njuta av dessa grymma performers.. Kolla in detta, nu klassiska, "September"-uppträdande av brorsorna. ENJOY!
http://www.youtube.com/watch?v=Bo5eZspHm8k

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
hörde av din far i söndags att du hade en blogg och otroligt nog kom jag ihåg adressen. kul ide idé.

kram Josephine