måndag 25 februari 2008

STAFETTPINNE

Min måndag,- stafettpinne från Fredrik.

Väder utanför ditt fönster:
Måndagsnatten har fallit över huvudstaden.

Lyssnar på just nu:
Sporten på 4:an. Holm och Sjöberg diskuterar sitt lilla världsviktiga t-shirtbråk.

I går gick du och la dig:
22.00,- nattugglastyle.

I dag vaknade du:
06.00,- morgonstund har guld i mund.

Vad har du på dig:
Flashiga svarta träningsbrallor, blått brottarlinne. Spexigt!

Senaste som ringde dig:
Planthaber,- ena halvan av lag Rosa i Battle -07! Men jag missade ju samtalet dock. Innan det ringde Thored för att snacka bilar.

Som du ringde:
Sjögräs, men det var upptaget. Ovanligt.

Senaste som skickade dig sms:
HannaPanna Hagström om våra Londonplaner.

Senaste som du skickade till:
Min svägerska om hemligheter inför brorsans 30-års fest på fredag.

Senaste vän du addade på Facebook:
Pärlan Cecilia Forss!

Som addade dig:
Kristian Benker, en kompis från förr.

Senaste person som mailade dig:
Thored, och Urban Dahlberg (som för övrigt mailar tusentals gånger i veckan) från notpoolen om att jag är skyldig 25kr. Oups.

Sista hemsida du besökte/läste:
Facebook..

Ska göra idag:
Klockan är 22.30 nu.. inte mycket mer action idag alltså. Men imorgon, då blir det fart på Larsson igen.

Bra eller dålig dag idag:
MYCKET bra dag! Underbart väder, kul på jobb, lunch med Emma&Hanna, träff med Sjögräs, bror och svägerska samt att min 4-dagarshuvudvärk försvunnit! Prima.

Ja, nu är tiden inne för mig att skicka vidare stafettpinnen till Mattias! Och även till vårt nyaste tillskott i bloggvärlden.Välkommen Marit!

1 kommentar:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

du är inte lite lik Shirley Clamp du. Fast snyggare.

/Klaus