torsdag 7 februari 2008

VUXENPOÄNG!

Vad har hon för sig den där Larsson..? Varför är hon så sjukt dålig på att uppdatera sin blogg..? Har hon vandrat i bloggesset Nadjas fotspår..?!

Nejnejnej.. SÅ illa är det inte..
Har väl väntat på någon överväldigande blogginspiration som uppenbarligen inte kommit till mig. De senaste två veckorna har varit innehållsrika och hektiska. Det har varit ett trassel av trådar (och head-set-sladdar) som väntat på att rätas ut och knytas ihop. Många auditions, jobbintervjuer, föreställningar, middagar, träningstillfällen, slumber parties samt beslutsångest och stress. Men, nu.. NU börjar saker och ting falla på plats. Så här är läget just nu:

Jag väntar fortfarande på svar från AstridLindgrensVärld. Får en ny sambo på lördag. Jag har en plats i showgrupp i Stockholm. Jag har ett roligt och intressant heltidsjobb som passar min livssituation perfekt. HEPP! Lite mer uppstyrt än tidigare och visst kan jag kamma hem några väl förtjänade vuxenpoäng nu..?? Va...?
Bästa KusinCrille har tagit körkort. Han är 7 år yngre än jag. Vill bara säga grattis och understryka att jag inte är bitter. Inte alls bitter. INTE!
Jag lämnar er nu med några fagra bilder på finfina människor..



2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att man ALLTID blir bjuden på dina tillställningar...

pontusstrobaek.blogspot.com

anna-lill sa...

Va fina bilder! Mm, banankaka & glass..mumma! puss