måndag 10 mars 2008

HOPPSAN..!

Idag har jag och Marit sjungit och kört galna Drösekoreografier i mitt vardagsrum. På lördag blir det nämligen showgig för mig i Piteå. Och jag ska lära mig ENDAST 4 nya medleyn tills dess. Hoppsan! Men visst ska vi se till att fixa det, absolutely!
Eftersom jag har glömt min kamera och inte har en vidare bloggvänlig mobil, så får jag helt enkelt lägga upp en gammal bild. En gammal favorit, bör tilläggas. Året var 2005 och jag och Marit var strandade på Sandviks parkering i Sandviken och väntade på en försenad buss.. Man får aldrig roligare än vad man gör sig..!

2 kommentarer:

Marit sa...

4 medlyn är ingenting för Mallan Brallan, vet ingen som lär sig så fort som du, guinness rekordbok? Hade varit kul att få köra gigget med dig i helgen... Härligt hoppkort!

Joakim sa...

haha.. maajliiin! du bloggar ju likt en hamster på speed! haha. det är ju inte likt dig. :D men hur kul som helst! iaf när man har internet så man kan läsa lite.

Ha de bäst din lilla kontorsråtta!
kram från ett becksvart skottland.