söndag 9 mars 2008

KLASSFESTEN

För 10 år sedan slutade jag 9:an. Vi var 5 klasser och jag antar att vi hade rätt bra sammanhållning. Kul, hade vi i alla fall. Och igår var alltså den stora återträffen. Och visst är väl återträffar roliga?! Förstod att inte alla ALLA skulle komma, men uppslutningen hade kunnat varit liiiiite bättre. Men när stora sätraskolan uppmanas till klassfestreunion dyker endast 14 tappra själar upp. 14! The fantastic fourteen, järngänget. Trots att det var minst representanter från vår skola, hade vi det riktigt trevlig med buffé, babbel och mintu. Så den där AliciaKeys- konserten, som jag hade biljett till, var värd att missa. Åtminstone försöker jag intala mig själv det.
Skulle gärna lägga upp bilder från gårdagen. Men jag glömde min kamera i Gävle. Fick lite stressigt till tåget och glömde halva packningen. Väldigt Malinskt alltså:)

Inga kommentarer: