måndag 16 mars 2009

På väg(arna) igen

Jag har fått tillsägelse om att uppdatera min blogg. Och jag håller med, det är banemej dags. Jag befinner mig i mitt rätta element igen, on the road. Flängandes fram och tillbaka, hit och dit. På turné (Ströbaek, läs: gästspel).

I december jobbade jag min sista dag på rekryteringsföretaget. Jag bestämde mig för att enbart fokusera på saker jag verkligen vill göra, utan att ha ett heltidsjobb i "fel" bransch vid sidan om. Mindre pengar, men mer flexibilitet, utmaning och tillfredsställelse. Mer livskvalitet!

I slutet av december hade jag ingen aning om vad jag skulle göra 2009. Nu är min vår och sommar nästintill helt uppbokade och vilken dag som helst dimper min F-skattsedel ner brevlåda. Skön känsla!
"Alla Olika Alla Lika" är kampanjen som arbetar mot fördomar och diskriminering. I vår jobbar jag som workshopledare och informatör på kampanjens skolturné.

1 kommentar:

Fredrik sa...

Men hur går det att kombinera med ditt engagemang i nazistpartiet?
Hehehe, skoja!!! Bra jobb där Mallan:)