fredag 29 januari 2010

Team Brandeby & Brost

Jag - Lasse & Johannes, jag vill byta ansikte på er.

Johannes - Vadå?

Jag - Ja, byta ansikte. Det är hur roligt som helst. Kom och stå bredvid varandra nu. Iswap faces, man byter liksom ansikte. Det är jättekul!

Lasse - Varför ska man göra det?

.

Det kanske var en befogad fråga från Lasse, men när han såg resultatet förstod han nog också. Det blev lite roligare att vänta på ett försenat tåg i Sundsvall helt enkelt.

Iswap faces har gett mig många skratt den senaste tiden. Jag önskar det var jag som kom på den app:en. Då hade jag skrattat hela vägen till banken, och kanske i mitt glädjerus bytt ansikte med en trevlig bankman. 

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Så djävla skönt kort, hahahaha!!!

Hannele sa...

Han ser ju ut som en tant... hihihi